annonce

Ungt bureau stormer frem

Det er vigtigt at have fokus på online markedsføring, hvis du vil sikre dig en god placering på Google, hvilket et bureau som PK Medier sørger for.

SEO, Facebook Ads og Google Ads er bare nogle af de ord, som du med garanti er stødt på, hvis du beskæftiger der med online markedsføring. Det handler om at være de bedste, om at ligge øverst på de bedste søgeord og om hele tiden at være på forkant af markedets tendenser. Nye bureauer poppet op i landet større byer som Århus, Odense og København. Et af disse bureauer er PK Medier, der har til huse i hjertet af København.

Bureauet har specialiseret sig i online markedsføring – særligt inden for restaurants branchen med kunder som store restauranter i hele landet, men arbejder også med andre brancher inden for oplevelser og velvære. Bureauet har stor succes, og kunderne strømmer til for at hjælp til SEO, online marketing, Google og meget mere. Men hvad handler det hele egentlig om, og hvordan bliver man gode til online markedsføring?

Derfor bør du investere i online markedsføring

Det kan være svært at se, hvorfor man bør bruge penge på et opslag på Facebook, når nu man også bare kan poste det gratis? Og hvorfor man bør optimere sin hjemmeside efter konkrete søgeord. Men alt dette kan have stor værdi for din virksomhed og særligt for din omsætning. Der er guld at hente på Google, og guldgraverne er unge talenter med deres computere.

Har du en søgeordsstrategi?

SEO er det nye sort inden for online markedsføring. Eller så nyt er det faktisk ikke. Men flere og flere har fået øjnene op for værdien af en god søgeordsstrategi. Gennem SEO kan man nemlig synliggøre sin virksomhed yderligt på diverse søgemaskiner. SEO handler kort sagt om at optimere sin hjemmeside efter bestemte søgeord, som Google så kan læse, hvorefter sidens relevansscore beregnes og din sides placeres i Googles søgeresultater herefter. Hvordan dette helt præcis foregår, ved kun Google, men der en række ting, du kan gøre for at sikre, for at din hjemmeside har det bedste udgangspunkt.

Dette er ting som on-page SEO, off-page SEO, linkbuilding samt websites læsevenlighed. Har du styr på dette, er du allerede langt, når det handler om SEO.

Hvorfor bruge penge på Facebook?

De fleste virksomheder med respekt for dem selv har en Facebookside. Det er her, de møder deres kunder uden for købssituationen, men det betyder ikke, at der ikke er penge at hente her. Faktisk er Facebook lidt ligesom Google en guldmine, når det drejer sig om online markedsføring. Gennem Facebook og andre sociale medier kan virksomheder nemlig skabe trafik til deres egen hjemmeside, forblive i forbrugernes empiri og hele tiden være top of mind.

Slår du kun dine opslag op på din side uden at gøre mere ved dette, kan det være svært at nå ud til nye målgrupper. Det kan derfor være fordelagtigt at annoncer særlige opslag ud til bestemt målgrupper. På den måde når du ud til endnu flere med det pågældende opslag, og er opslaget lavet efter alle kunstens regler, ja, så kan opslaget både genererer trafik til din hjemmeside, men også i sidste ende salg af et givent produkt.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.