Vis nu lidt forståelse - og vis os, at vi kan stå sammen!

Opdateret 20. maj 2022 kl. 11:32

Af Søren Kristian Kristensen,førtidspensionist, Magisterparken 47, 9000 Aalborg

sk-kristensen@hotmail.co; www.oz4skk.dk

SMITTEFARE: Kæmpe, kæmpe, kæmpe stor tak! Tak til alle, der hjælper ældre, syge, svage, plejehjemsbeboere, sygehuspersonale ...

Jeg er meget dybt taknemlig over, at I yder en kæmpe indsats imod en virus , som ingen - ingen - ved, hvordan i realiteten reagerer over for alle!

Så derfor har jeg en kæmpe tak til alle, der hører efter, hvad 99,99 pct. af hele Danmarks befolkning gør og retter sig efter, af hjertet tak, selvom tak er et fattigt ord, er det stort fra alle os til alle jer (som Walt Disney sagde engang)...

Nu har en meget stærk presset statsminister, Mette Frederiksen, igen holdt et pressemøde på tv, hvor hun igen har opfordret alle til at følge de anvisninger, som staten og politiet kommer med til os alle!

Det er ikke for sjov, at Dronning Margrethe taler til nationen. Så hermed et eneste ønske til alle, både unge og gamle, studerende, læger, pensionister, professoren, kontordamen, kassedamen, udlændinge, anden etniske persongrupper:

Hold afstand! Vask hænder! Bliv hjemme!

Jeg ville ikke ønske, at vi får tilstande, hvor forsvar og politi skal til at udstede bøder, forbud, påbud om, at alle skal blive inde med magt!

Hold op med at stjæle værnemidler fra sygehuse!

Hold op med at hamstre mad og medicin!

Hold op med at samles!

Opfør jer ordentligt i samfundet.

Politiet er der stort behov for andre steder.

Det er og bliver en tredje verdenskrig, hvor det eneste våben er en mikroskopisk virus, der er over hele verden!

Vis nu lidt forståelse og vis os, at vi kan stå sammen!

Hold afstand! Vask hænder! Bliv hjemme!

Det er det laveste i dagens Danmark at stjæle værnemidler , som skal bruges til måske at redde netop dine nærmeste til at komme over denne virus!

Tænk dig om, inden du stjæler, hamstrer, står tæt i kø!

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden