Cyklister efterlyser bedre forhold ved nyt supersygehus
Cyklistforbund mener, det haster med at få gjort noget ved parkering og cykelstier omkring NAU i Aalborg Øst
Opdateret 24. maj 2022 kl. 12:59
AALBORG ØST: Der er behov for flere cykelparkeringspladser og flere trafiksikre og direkte cykelstier til det ny supersygehus i Aalborg Øst. Det mener formand for Dansk Cyklistforbund i Aalborg Mike Hedlund-White, som frygter, at man glemmer cyklisterne i planlægningen af det mastodontiske byggeri.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.