Trafik

Cyklister efterlyser bedre forhold ved nyt supersygehus

Cyklistforbund mener, det haster med at få gjort noget ved parkering og cykelstier omkring NAU i Aalborg Øst

Formand for Dansk Cyklistforbund i Aalborg, Mike Hedlund-White, efterlyser flere og bedre cykelparkeringspladser ved det ny supersygehus. Foto: Martin Damgård
Formand for Dansk Cyklistforbund i Aalborg, Mike Hedlund-White, efterlyser flere og bedre cykelparkeringspladser ved det ny supersygehus. Foto: Martin Damgård

Opdateret 24. maj 2022 kl. 12:59

AALBORG ØST: Der er behov for flere cykelparkeringspladser og flere trafiksikre og direkte cykelstier til det ny supersygehus i Aalborg Øst. Det mener formand for Dansk Cyklistforbund i Aalborg Mike Hedlund-White, som frygter, at man glemmer cyklisterne i planlægningen af det mastodontiske byggeri.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden