Nykøbing

Stor brand på Mors afslørede et overset problem blandt lejerne

Stilladset kommer til at blive stående i mange måneder.
Stilladset kommer til at blive stående i mange måneder. Foto: Thomas Nielsen

Historien, du får


I slutningen af maj brød en kraftig brand ud i et lejlighedskompleks på Mors. Omkring 50 brandfolk var hidkaldt, mens ilden blev bekæmpet.

Det har fået store konsekvenser for 18 beboere, der nu er fordelt på nye adresser i månedsvis - og nogle står nu i en ny situation uden forsikring.

Aftensmaden var sat til livs, og Bent Bjerregaard var klar til at hygge sig lidt med en Cigarillos og en "blyfri bajer" - en alkoholfri øl - på altanen, da han opdagede røg oppefra sit lejlighedskompleks på Møllevænget i Nykøbing Mors.

Foto: Thomas Nielsen

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden