Aarøe enig med Peter Laigaard
Carl Erik Aarøe synes også, det er tåbeligt at kommunen samarbejder med Tvind.
Ja, jeg må sige, at det er sjældent, at jeg er enig med Peter Laigaard, men i denne sag er jeg fuldstændig enig. Jeg undrer mig utroligt meget over, at de (Tvind, red.) har monopol i hele på vores kommune på vores genbrugspladser. Det må stoppes ret hurtigt Så derfor: Så længe dette ikke bliver ændret, så opfordrer jeg folk til at gå til de mange forskellige genbrugsbutikker, vi har i kommunen. Og så håber jeg på, at hele byrådet vågner af deres tornerosesøvn, for den Amdi Pedersen og hans syndikat kan man vel ikke fra kommunal side støtte. Så se at vågn op og få noget gjort ved det, tak!
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.