Afgørelse i Jensen-sag lader vente på sig
Der vil gå flere uger, inden Sø- og Handelsretten udtaler sig
SÆBY: Må Jensens Fiskerestaurant i Sæby beholde sit navn fremover, eller skal Jensen slettes, fordi det minder for meget om Jensen’s Bøfhus?
Det blev diskuteret hele dagen mandag i Sø- og Handelsretten i Aarhus, hvor begge parter fremlagde deres argumenter for, hvorfor navnet på fiskerestauranten efter bøfkædens mening skal ændres, og hvorfor det efter fiskerestaurantens mening ikke skal.
Men en nærmere afgørelse må parterne vente på en rum tid. Dommeren lovede ganske vist en ”hurtig” afgørelse, men i Sø- og Handelsrettens sprog kan det sagtens betyde adskillige uger.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.