Bank i top med kundetilfredshed
Nørresundby Bank topper liste for fjerde år i træk

Nørresundby Bank scorer 8,7 på karakterskalaen, der går til 10. Grete Dahl
NØRRESUNDBY:Nørresundby Bank har angiveligt Danmarks mest tilfredse pengeinstitutkunder.
Det fremgår i hvert fald af Analyse Danmarks ”Bankanalysen 2012”, som netop er blevet offentliggjort.
På en tilfredshedsskala fra 1 til 10 scorer Nørresundby Bank ifølge Analyse Danmark klart bedst blandt de danske pengeinstitutter med en gennemsnitskarakter på 8,7.
Og Nørresundby Bank ligger ifølge undersøgelsen også bedst, når kunderne bliver spurgt om tilfredsheden med netbanken og kvaliteten af rådgivningen.
- Vi kan naturligvis kun være stolte af og tilfredse med analysens resultat, siger salgs - og marketingchef Palle Skyum fra Nørresundby Bank.
Det er i fjerde år i træk, at Analyse Danmark udråber Nørresundby Bank til at være banken med de mest tilfredse kunder.
- Det viser, at det betaler sig at satse på nærhed, nærvær og personlig rådgivning, mener Palle Skyum.
I forbindelse med Analyse Danmarks undersøgelse har godt 5000 bankkunder udfyldt et elektronisk spørgeskema, hvor tilfredsheden med deres bankforbindelse bliver målt på forskellige faktorer.
69 af Nørresundby Banks kunder har deltaget i Analyse Danmarks undersøgelse.
Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.
Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.