Brølende prisfest

Den bedste nordjyske markedsføring hyldet

Britt Kristensen
SHRPA med direktør Adam Benneke i spidsen kunne gå fra Årets Brøl med den største hæder: Grand Prix. Privatfoto
Reklamebranchen 31. august 2014 10:30

AALBORG: Det aalborgensiske reklamebureau SHRPA vandt året hovedpris, da reklamebranchen fejrede sig sig selv fredag aften. Hæderen Årets Brøl fik de for en trafikkampagne for Aalborg kommune, Trafik og veje. Det blev dog ikke den eneste gang firmaet måtte på scenen, for ligesom sidste år fik de flest priser: seks ud af de nitten mulige.

Næstflest fik landsdelens andet store bureau Clienti, der løb med fire hædersbeviser, men flere mindre bureauer kunne også gå fra prisfesten med ekstra store smil og bevis for deres kunnen.

I alt var der 150 indsendte bidrag til konkurrencen om virkningsfuld, kreativ og veludført markedsføring, som både dækker over apps, design af emballage, virksomheds identitet, reklamefilm, udendørs kampagner og meget mere.

Det er anden gang Erhverv Norddanmark står bag initiativet med at uddele priser til de bedste løsninger for de nordjyske kunder, og sekretariatschef Anita Møller afviser bestemt ikke at Årets Brøl kan runge igen næste år.

chat_bubble Kommentarer keyboard_arrow_down

Log ind for at kommentere.
Henter artikler...

Her ville vi gerne vise dig forslag til flere artikler, men pga. din Adblocker kan vi ikke gøre det!

Her ville vi gerne vise dig forslag til artikler fra vores magasiner, men pga. din Adblocker kan vi ikke gøre det!

Seneste nyheder

Henter artikler...

Nordjyske Plus

Henter artikler...