Aalborg Kommune præsenterede udvikler for ulovlige aftaler: Nu er de frifundet i skandalesag
Opdateret kl. 13:55
Historien, du får
Nu er der faldet dom i sagen, hvor Spritten A/S har sagsøgt Aalborg Kommune for næsten seks millioner kroner.
Sagen er en af de mest skandaleombruste i Aalborg Kommune i nyere tid.
I denne historie gennemgår vi dommen, som slår fast, at Aalborg Kommune præsenterede udviklerne for to ulovlige aftaler, men slipper for at betale erstatning.
Aalborg Kommune skal ikke betale millionerstatning til Spritten A/S.
Det har retten netop afgjort efter at have brugt flere måneder på at fælde dom i den retssag, som Spritten A/S havde anlagt mod kommunen i forbindelse med ombygningen af den gamle spritfabrik på Aalborgs havnefront.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.