Diplomer til Peter Wessel-spejdere

Eigil, Julia, Lærke, Noah, Elias, Loui og Patrick kan stolt vise deres diplomer frem– herudover fik spejderne Kevin (13 år) og Liva (6 år) fra Peter Wessel Gruppe også i diplomer for deres deltagelse i Vandredøgnet 17.Privatfoto
Eigil, Julia, Lærke, Noah, Elias, Loui og Patrick kan stolt vise deres diplomer frem– herudover fik spejderne Kevin (13 år) og Liva (6 år) fra Peter Wessel Gruppe også i diplomer for deres deltagelse i Vandredøgnet 17.Privatfoto

En flok seje spejdere fra Peter Wessel spejdergruppe på Rosevej modtog søndag d. 26. marts et velfortjent diplom for deres deltagelse i gruppens Vandredøgn 2017.

Sammen med deres spejderledere tilbagelagde de i alt 565 km på 24 timer. Turen gik fra Spejderhuset Perlen på Rosevej, over bakkerne ved Understed til Sæby og tilbage til Frederikshavn.

Under Vandredøgnet udfordrer os selv til at nå mere og længere ned vi umiddelbart tror, vi kan, fortæller spejderleder Ulla Hariet Jensen. Vandredøgnet er samtidig en del af spejdernes forberedelse til deres deltagelse i den store Spejdernes Lejr 17 i Sønderborg til sommer. Lokale sponsorer har sat en pris på hver km spejderne kunne tilbagelægge i Vandredøgnet. I alt blev det til en indtjening på 4195 kr, der går til spejdernes deltagelse i Lejren.

Følg DDS-Peter Wessel spejderne på www.peter-wessel.dk

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden