Energi Nord landets bedste

LN Eurocom med hovedsæde i Aalborg er underleverandør til Canal Digitals digitale kundeservice, som er kåret til landets bedste. Foto: Henrik Bo
AALBORG:Energi Nord er netop kåret som Danmarks bedste til at levere kundeservice via telefonen. Kåringen skete ved Kundeservice Award 2013 arrangeret af Dansk Industri.
- Vi er meget stolte, for god og professionel kundeservice er en meget vigtigt parameter for Energi Nord. For det er i høj grad den gode og professionelle service, der afgør den enkelte kundes oplevelse af os, siger Heidi Borum Oberneuwirther, der er salgs- og kundeservicechef hos Energi Nord.
Også aalborgensiske LN Eurocom kan bryste sig af en titel ved DM i kundeservice. Canal Digital vandt nemlig prisen for landets bedste digitale kundeservice, og den kundeservice er leveret af LN Eurocom, der har hovedsæde i Aalborg.
- Vi tror, at den digitale kundeservice er fremtiden og har investeret massivt i infrastruktur. Det er netop denne type service forbrugerne efterspørger. Derfor er jeg superglad for, at vores service og produkt virker så godt, at det har været med til at sikre Canal Digital en førsteplads, siger site manager hos LN Eurocom, Michael Secher.
Kåringen er baseret på en måling af bedste kundeservice via telefonen og digitalt på hjemmeside og via mail. De parametre, der bliver målt på, er blandt andet ventetid, velkomst, antal omstillinger, sprog, tone og teknisk funktionalitet. TDC blev samlet vinder.
Dansk Industri står bag kåringen, mens analysefirmaet Wilke står bag selve målingen. 37 firmaer deltog i konkurrencen.
Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.
Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.