Hovedparten af prestigelejlighederne står tomme: - Vi har aldrig sagt, de skulle være billige
Halvdelen skulle gerne sælges inden første spadestik, men i dag står 23 af dem tomme og klar til indflytning
Opdateret kl. 06:55
Mægleren på de nye højhuslejligheder i Frederikshavn kan ikke prale af, at telefonlinjen er rødglødende.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.