samfund

Novo Nordisk vil stadig bygge kæmpefabrik i Hjørring. Og noget tyder på, at de vil fordoble antallet af medarbejdere

Arkivfoto: Bente Poder

Historien, du får


Novo Nordisk arbejder videre med planer om et nyt kæmpebyggeri i Hjørring.

Og Nordjyske kan nu fortælle om et dokument, der giver et fingerpeg om, hvor mange medarbejdere

Historien siger noget interessant om, hvor stor betydning det har for en by som Hjørring, der historisk har mistet en række store virksomheder.

For omkring et halvt år siden varslede Novo Nordisk en gennemgribende oprydning.

Koncernen skulle strammes op, erklærede den nye topchef.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden