Hjemmesko fik 300 millioner klik - i Aars har de svært ved at følge med

Tendensen til at opholde sig mere i eget hjem og en øget indsats på sociale medier sikrer Aars-virksomhed rekordoverskud

Allan Timm (tv) og Jesper Glerup kan fejre et 2020, der bød på rekordomsætning, rekordoverskud og artikler i diverse amerikanske medier. Foto: Martin Damgård

Allan Timm (tv) og Jesper Glerup kan fejre et 2020, der bød på rekordomsætning, rekordoverskud og artikler i diverse amerikanske medier. Foto: Martin Damgård

AARS:En dansk hjemmesko har fundet sin vej fra Aars til over 300 millioner læsere på The New York Times.

Det er nemlig ikke kun håndværkere, der bruger et bestemt type fodtøj på si...

Vil du læse videre?

Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.

Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk

Allerede abonnent?

Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.

Breaking
21-årig svæver mellem liv og død - sad fast i bil under vand
Luk