Kultur

Frost 2 på vej: Se traileren her

Men du skal vente til jul med at se den

Walt Disney Animation Studios

FILM: Det er seks år siden, der var premiere på Disneys film ”Frost”. Dengang blev den med en omsætning på ni milliarder kroner den bedst omsættende animationsfilm nogensinde.

Se bedre argument for at lave en 2’er findes jo næppe i en verden, hvor filmproducenter får fugtige øjne, når de hører ordet milliard-omsætning. Men der er heller ingen tvivl om, at mange børn og barnlige sjæle vil se frem til endnu en film med Anna, Elsa, Olaf og alle de andre fra 1’eren. 1’eren var i øvrigt så god, at den vandt to Oscar-priser: Bedste animationsfilm og bedste sang.

Nu sker det. Anden juledag er der premiere på 2’eren. Du skal bare vente 10 måneder og 7 dage - sådan cirka.

Og kan du ikke vente, så kan du se traileren her:

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden