Efter millionunderskud: Kendt restaurant forhandler med Hjørring Kommune om teatercafé
Historien, du får
Efter halvandet år uden forpagter og et underskud på 1,6 millioner kroner er Hjørring Kommune tæt på at lukke en aftale med kendt restaurantionsvirksomhed om at drive caféen på Vendsyssel Teater
Efter halvandet år uden fast forpagter og et kommunalt underskud på 1,6 millioner kroner på driften af Teatercaféen er Hjørring Kommune nu tæt på at finde en ny operatør.
Sagen optrådte for en uge siden som et lukket punkt på økonomiudvalgets møde, og derfor er det sparsomt, hvad borgmester Søren Smalbro (V) kan løfte sløret for.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.