Kom til skade i arbejdsulykke
Opdateret 17. juli 2024 kl. 11:15
En chauffør fra Danske Fragtmænd er tirsdag kommet til skade ved en arbejdsulykke ved XL-Byg på Frederikshavnsvej i Hjørring.
Det oplyser vagtchef Mogens Hougesen fra Nordjyllands Politi, som modtog anmeldelsen kl. 10.35.
Uheldet skete i forbindelse med, at chaufføren var ved at læsse et parti stilladstraller af ved byggemarkedet.
- Under aflæsning faldt de ned over chaufføren, som fik sit ben i klemme. Han blev kørt på sygehuset til tjek, oplyser vagtchefen.
Arbejdstilsynet er rutinemæssigt blevet tilkaldt for at foretage undersøgelser af, hvordan uheldet kunne ske.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.