Hold fra Skagen Badmintonklub næsten helt til tops

U13D vandt semifinalen 5-1 over Hadsund og mødte Skalborg i finalen. Privatfotos
U13D vandt semifinalen 5-1 over Hadsund og mødte Skalborg i finalen. Privatfotos

U13D og U15D har søndag spillet Nordjysk Mesterskab for hold.

U13D vandt semifinalen 5-1 over Hadsund og mødte Skalborg i finalen. Det var seks meget lige kampe med rigtig flot spil fra begge hold.

Med resultatet 3-3 skulle der spilles Golden Set, hvilket blev til en ren gyser. Holdene var fuldstændig lige det meste af vejen. Desværre tabte Skagen-holdet 21-17.

Historien var desværre også den sammen for U15D-holdet, der også måtte se sig besejret i finalen.

Det var en dag fyldt med rigtigt godt spil, kampånd men til sidst lidt skuffelse.

Da skuffelsen havde lagt sig, var det trods alt stolthed over to gange sølv ved de Nordjyske Mesterskaber.

Nu venter DM forude...

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden