Økonomi

Efter flere års hård spareøvelse: Kommune sender 41 millioner kroner ud til institutioner

Institutioner i Jammerbugt Kommune kan glæde sig over at tusindvis af kroner ruller ind på deres kontoer. Penge som blandt andet kan gå til opnormering i børnehaver og vuggestuer

Flere institutioner fortæller, at de vil bruge pengene på at opnormere personale. Arkivfoto: Bo Lehm
Flere institutioner fortæller, at de vil bruge pengene på at opnormere personale. Arkivfoto: Bo Lehm Bo Lehm

- Ingen penge skal lægges i dybfryseren, sagde borgmester i Jammerbugt Kommune, Mogens Chr. Gade (V), da han på byrådsmødet sidste torsdag i april præsenterede overførslen af millioner kroner fra driften i 2020 til 2021.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden