Efter flere års hård spareøvelse: Kommune sender 41 millioner kroner ud til institutioner
Institutioner i Jammerbugt Kommune kan glæde sig over at tusindvis af kroner ruller ind på deres kontoer. Penge som blandt andet kan gå til opnormering i børnehaver og vuggestuer
- Ingen penge skal lægges i dybfryseren, sagde borgmester i Jammerbugt Kommune, Mogens Chr. Gade (V), da han på byrådsmødet sidste torsdag i april præsenterede overførslen af millioner kroner fra driften i 2020 til 2021.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.