Jysk Mester for 2. år i træk

Jetsmarks årgang 2000 er den stærkeste i futsal

De jyske mestre.Privatfoto
De jyske mestre.Privatfoto

FC Jammerbugts stærke drenge fra årgang 2000 genvandt søndag i Hadsund hallerne det Jysk/fynske Mesterskab i Futsal for U17 Drenge A.

Drengene vandt gruppespillet efter, at alle seks hold havde mødt hinanden indbyrdes, og i semifinalen blev Midt Als slået 1-0 efter en spændende kamp.

Finalen endte 0-0 i et rent nordjysk opgør mod IF Skjold Sæby, og det uafgjorte resultat var lige netop nok for FC Jammerbugt, da holdet endte på førstepladsen i gruppespillet. Om 14 dage gælder det så DM i Futsal.

Mestrene er Nikolai Iversen (tidligere Aabybro IF), Thor Pauli (tidligere Fremad Nørhalne), Vicktor Svarre (tidligere Birkelse IF), Anders Brøndum Andersen (tidligere Trekroner), Emil From (tidligere Biersted IF), Max Møller (tidligere SVIF), Rasmus Herman (tidligere Nørresundby B), Tobias Pedersen (tidligere Vodskov IF), Tobias Thorhauge (tidligere Hirtshals B).

Trænere er Tommy Pedersen og Christian Grubert, Holdleder er Kim Møller.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden