Mors

Knud Jensen-gave til Mors-Thy

Ligaklubben får check den 1. juni

Knud Jensen tog afsked med Mors-Thy med et arrangement, der giver klubben en god sum penge i kassen. Foto: Ole Iversen
Knud Jensen tog afsked med Mors-Thy med et arrangement, der giver klubben en god sum penge i kassen. Foto: Ole Iversen

MORS: Der er en stor pengegave på vej til Mors-Thy Håndbold.

I går spilledes den såkaldte Omvendt Testimonial - to opvisningskampe med masser af nostalgi og show - som et led i ildsjælen Knud Jensens afsked med ligaklubben. Og overskuddet fra arrangementet bliver overrakt på en check, når Mors-Thy den 1. juni spiller træningskamp mod Skive fH.

Det endelige beløb er ikke gjort op endnu, men efter et vellykket arrangement med 450 tilskuere og god gang i omsætningen er forventningen, at beløbet lander et sted mellem 75.000 og 100.000 kroner.

Knud Jensen, der har været med hele vejen i den lokale håndboldhistories opmarch fra seriebold til ligabold, stopper i Mors-Thy, fordi han er ramt af Parkinsons Syge. Han vil dog stadig være synlig omkring klubben og dens ligakampe, og i forbindelse med showkampene i går blev han blandt andet foræret et æresmedlemsskab af erhvervsklubben.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden