Koncert uden Peter Bastian
Koncerten i Ingstrup den 16. februar med Bastians Ballader bliver desværre uden Peter Bastian, da han er blevet indlagt på hospitalet.
Det er bare træls, men som Peter siger, så skal vi ikke snydes for koncert.
Koncerten bliver som planlagt med de to norske folkemusikere: harmonikaspilleren Gabriel Fliflet og bassisten/strengespiller Olav Tvietane, der er blandt Norges ledende folkemusikere. Peter har spillet med dem gennem 25 år og de var med på indspilning af Bastians Ballader.
Med sig får de George Mihalache, der er 6. generations spillemand og spiller på cimbalom.
Der venter en koncertoplevelse med smukke norske brudemarcher, kraftfuldt tostemmigt sang og energifyldt rumænske sigøjner-musik.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.