Lad skulpturen blive stående
SKULPTUR: Den flotte rustfrie store skulptur ved rundkørslen bør blive stående - den er fantastisk flot og det eneste kommunen bør bekoste er en oprydning og udtynding af træer og buske omkring skulpturen. Så vil den kunne ses viden om både nede fra "Hoved indkørslen" fra Aalborg motorvejen men sandelig også fra Ø. Brønderslev vejen hvor der kommer mange tusinde bilister forbi.
Ligeledes får bilister den flotte store "Vækst skulptur" i øjnene lige så snart man tager farten af bilen når man kommer fra Hjørring af.
Vil kommunen absolut bruge penge så bør skulpturen alene flyttes over på rundkørslen ud fra frakørsels vejen fra Aalborg siden - for her vil den så kunne ses både fra Hjørring og Aalborg.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.