Debat

V: Hvorfor er S så bekymrede?

- Vi har fået byggeriet af supersygehuset tilbage på skinner, vi har fået styr på en kuldsejlet økonomi, og vi har i denne svære tid formået at sikre, at Region Nordjylland ikke længere har landets længste ventelister, lyder det i indlægget.
- Vi har fået byggeriet af supersygehuset tilbage på skinner, vi har fået styr på en kuldsejlet økonomi, og vi har i denne svære tid formået at sikre, at Region Nordjylland ikke længere har landets længste ventelister, lyder det i indlægget. Foto: Torben Hansen

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

Vi undrer os over, at flere toneangivende socialdemokrater i Region Nordjylland flittigt bruger tid på at udtrykke bekymring om stort set alt, der foregår i Regionsrådet.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden