Forbipasserende meldte brand: Men huset brændte alligevel ned
Årsagen til branden er endnu ikke kendt.
Opdateret kl. 13:12
Opdateret med citat fra indsatslederen kl. 13.10.
Natten til torsdag rykkede både politi og brandvæsen ud til en melding om brand i et sommerhus i Øster Hurup.
Forbipasserende havde opdaget, at der var ild i huset på Stenkisten og anmeldte det.
En patrulje fra Nordjyllands Politi var først på stedet.
- Der var kraftig ildløs, fortæller vagtchef Jesper Sørensen.
Han oplyser desuden, at der ikke var nogen personer til stede i sommerhuset ved branden, og årsagen fortsat er ukendt.
- Det brændte fuldstændigt ned, siger vagtchefen.
Anmeldelsen om brand kom kl. 02.56.
Indsatsleder Allan Frisk fortæller, at mandskab fra stationerne i både Als og Hadsund var på stedet. Brandårsagen kendes endnu ikke.
- Da vi kommer frem, har det nok brændt i noget tid, for der er ikke meget tilbage, fortæller indsatslederen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.