Nabo til støjende virksomhed fik ikke lov til at klage: - Jeg synes, det er udemokratisk
Ikke desto mindre har borgergruppe endnu en gang klaget over Morsø Kommunes miljøgodkendelse til virksomheden
Opdateret kl. 11:32
NYKØBING: - Jeg synes, at det i høj grad er udemokratisk, at fordi kommunen synes, det er lidt besværligt, så er vi bare ikke part i sagen mere. Det er jo os, der har vundet sagen i første omgang, og så mener de lige pludselig, at vi ikke har interesse i sagen mere. Det er jo en besynderlig måde at behandle kommunens borgere på.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.