Frivillig om koncertbegrænsning på Marienhaab: Små fællesskaber betaler prisen
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.
Historien, du får
Sommerens koncerter på Marienhaab er blevet skåret ned efter klager.
De frivillige spørger, hvorfor de små, rolige koncerter rammes, mens langt større og mere støjende begivenheder får plads.
Du får kritikken af kommunens beslutning og debatten om, hvilke kulturtilbud der er værd at beskytte.
Jeg forstår simpelthen ikke, hvorfor nogle mennesker bliver så forargede over, at der afholdes små koncerter om lørdagen.
De mennesker, der kommer, sidder stille og roligt, nyder musikken og hygger sig sammen. Vi frivillige nyder også at være en del af det. Vi elsker at se folk mødes, smile og få en god oplevelse.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.