Debat

Når eleverne selv siger, at de ikke lærer nok, skal vi lytte

Theresa Berg Andersen (SF) mener, elever skal møde flere voksne, og derfor skal det være muligt, at flere kan blive lærer gennem merituddannelse, og pensionerede lærere lettere kan vende tilbage som en ekstra ressource.
Theresa Berg Andersen (SF) mener, elever skal møde flere voksne, og derfor skal det være muligt, at flere kan blive lærer gennem merituddannelse, og pensionerede lærere lettere kan vende tilbage som en ekstra ressource. PR-foto

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

Det er ikke nyt, at folkeskolen kæmper med både trivsel, men især faglighed. Nu råber eleverne selv op.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden