Politiker: Borgmesterens 3F-brev harmonerer dårligt med visionen om MOD
Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.
Historien, du får
Aalborg Byråd har vedtaget en ny vision om MOD, men medlem
af Aalborg Kommunes Iværksætterråd sætter spørgsmålstegn ved, om borgmesteren selv lever op til det.
I dette debatindlæg kritiserer hun borgmesterens brev til restauranter på 3F's brevpapir og kalder det et brud med kommunens rolle.
Du får argumenterne for, hvad det kan betyde for Aalborgs fremtid.
Det kræver ikke mod at vedtage en vision. Det kræver mod at leve op til den.
Aalborg Byråd har netop vedtaget en ny fælles vision for vores kommune. Den hedder MOD. Det er en stærk vision, som forpligter os alle – uanset partifarve.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.