Morsø

Privat udlejer stod med regning på 117.000 kr: Hvem har ansvaret, når udsatte borgere efterlades alene?

Kommunerne har brug for private udlejere, men hvor er ansvaret, når det går galt, spørger Poul Vestervig Poulsen fra Nykøbing Mors.
Kommunerne har brug for private udlejere, men hvor er ansvaret, når det går galt, spørger Poul Vestervig Poulsen fra Nykøbing Mors. Arkivfoto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribentens egen holdning.

I mange nordjyske kommuner samarbejder man med private udlejere for at skaffe boliger til udsatte borgere. Det er et vigtigt arbejde, og mange udlejere stiller gerne deres ejendomme til rådighed, når kommunen beder om hjælp.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden