Debat

Regeringen skal prioritere trepartsaftalen nu

- Men ét sted halter det. Nemlig på Christiansborg, skriver skribenten, i dette debatindlæg, om udviklingen af Den Grønne Trepart
- Men ét sted halter det. Nemlig på Christiansborg, skriver skribenten, i dette debatindlæg, om udviklingen af Den Grønne Trepart Arkivfoto: Bo Amstrup/Ritzau Scanpix

Dette er et debatindlæg. Indlægget er udtryk for skribenternes egen holdning.

Den Grønne Trepart skal videre. Motivationen er der, både i kommunerne og hos landbruget. Der bliver arbejdet målrettet, og viljen til at finde løsninger er stor.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden