Nordjysk firma skal hjælpe Paii

LN Eurocom håndterer kundehenvendelser om ny betalingsløsning

LN Eurocom har hovedsæde i Aalborg (billedet), samt afdelinger i Aarhus og København.Arkivfoto: Henrik Bo

LN Eurocom har hovedsæde i Aalborg (billedet), samt afdelinger i Aarhus og København.Arkivfoto: Henrik Bo

AALBORG:Den mobile betalingsløsning Paii, der netop er blevet lanceret af TDC, Telenor, Telia og 3, skal håndteres af LN Eurocom med hovedsæde i Aalborg.

Paii er en ny form for mobil betalingsløsning, der kan forvandle forbrugernes mobiltelefon til en digital tegnebog. Selvfølgelig vil den nye mulighed for at shoppe via mobilen vække stor nysgerrighed og mange spørgsmål, og det er medarbejderne i LN Eurocom, der skal hjælper kunderne med at finde svar.

LN Eurocom A/S er Danmarks største kontaktcenter med over 500 medarbejdere fordelt på afdelinger i Aalborg, Aarhus og København.

Ifølge Peter Bredgaard, administrerende direktør i Paii, var valget af LN Eurocom som samarbejdspartner på kundeservice forholdsvis lige til, da først forarbejdet var gjort.

Siden samarbejdet blev igangsat, har LN Eurocom blandt andet hjulpet Paii med udviklingen af et system til håndtering af kundehenvendelser, hvor det er muligt at systematisere henvendelserne og opbygge historik om hver enkelt kunde, så servicen kan målrettes dem.

Paii blev lanceret 19. februar og ifølge Charlotte Dyhr, kundeservicechef i Paii, er man kommet godt fra start med meget få opstartsproblemer.

I LN Eurocom er man selvsagt glad for samarbejdet med Paii:

- Vi er meget stolte over, at Paii har valgt os som samarbejdspartner, og vi betragter det som en kvalitetsstempling af vores kompetencer. , siger Carsten Kronhøj, kommerciel direktør i LN Eurocom.

Kommentarer


Anmeld kommentaren

Giv redaktøren besked, hvis du synes indholdet virker forkert.

Anmeld kommentaren

Redaktøren er underrettet og vil kigge nærmere på indlægget.