NORDJYSKE Arena skal have nyt navn
AaB er i dialog med flere virksomheder om et nyt navnesponsorat til hjemmebanen
AALBORG: Siden 2012 har Aalborg Stadion båret navnet NORDJYSKE Arena, men den aftale udløber ved årsskiftet.
NORDJYSKE-koncernen har ikke ønsket at forlænge aftalen, og AaB er således på jagt efter en ny navnesponsor til hjemmebanen.
- Vi har haft et langt og godt samarbejde med NORDJYSKE. Jeg ved, de har været tilfredse med samarbejdet, og det har vi også, siger administrerende direktør Stephan Schors, der samtidig kan oplyse, at dialogen med andre interesserede virksomheder er i gang.
- Der er nogle navne, som klinger bedre end andre, og vi håber på at lande en aftale og et partnerskab med nogen, hvor vi aktivt kan hjælpe dem med at fortælle historien om, hvem de er, siger Stephan Schors.
AaB har i øjeblikket samtaler med en håndfuld virksomheder, der kan komme til at overtage det ledige navnesponsorat på Aalborg Stadion fra 2017.
- Vi er i en proces, og der er en fin dialog med en række virksomheder. Det er klart, at med den eksponering, der følger med på tv og især digitalt, hvilket vi lægger ekstra fokus på i øjeblikket og i de kommende år, så er vi oppe i en prisklasse, hvor det ikke er alle virksomheder, der kan være med. Tiden må vise, hvor let det er at sælge, men jeg synes, vi har et godt produkt, forklarer Stephan Schors.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.