Nordjyske Os fra Thy røg ud af X Factor
Den nordjyske duo gik ikke videre til liveudsendelserne i X Factor
THISTED: Fredag aften sluttede eventyret for drengene fra Thy, Esben Nysted og Nicolai Kold Klausen.
Duoen Os fra Thy røg nemlig ud af X factor og gik dermed ikke videre til liveshowsene.
Duoen gik ellers direkte i dommernes og seernes hjerter, da de både til audition og 5 Chair Challenge optrådte med gamle, danske sange.
På bootcampen gik drengene i en noget anden retning, da de skiftede Otto Brandenburg ud til fordel for Stevie Wonder og hans kærligshedshit "Isn’t She Lovely".
I stedet for Os fra Thy gik de tre andre duoer Anne Mette & Tomas, Place on Earth og Sol & Christian videre.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.