Holmbo er hjemme igen
En 40-årig mand fra Hanstholm, som forlod sit hjem torsdag aften i nedtrykt tilstand, er hjemme igen
Opdateret kl. 12:05
THY-HANNÆS: Siden i aftes har Midt- og Vestjyllands Politi ledt efter en 40-årig mand fra Hanstholm, som kørte hjemmefra i nedtrykt tilstand.
Nu er eftersøgningen indstillet, efter den 40-årige fredag middag vendte hjem til sin familie i god behold.
Politiet fandt klokken 04.30 fredag morgen hans bil efterladt på Lodbjergvej mellem Flade og Ørum sø nord for Agger, og ledte med både hunde og helikoptere efter den 40-årige:
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.