Tak for en dejlig oplevelse

BØRNETEATER: Jeg er en rigtig glad morfar! Jeg har nemlig haft den store glæde, at et af mine børnebørn har været aktiv deltager i et fantastisk flot projekt i Brønderslev - børneteatret BørneBas. En stor gruppe entusiaster har i vinterens løb arbejdet med 31 børneskuespillere, som har haft en fantastisk tid i selskab med meget engagerede voksne. Resultatet af arbejdet blev en flot forestilling, "Miss Flora". Tænk at idealistiske voksne, som i det daglige har alt mulig andet at se til, kan få en så flot, spændende og morsom forestilling stablet på benene. Der var kreative løsninger på både scenografi, rekvisitter og kostumer og børnenes præstationer emmede af glæde, spænding og indlevelse. Hertil kommer, at stykket er skrevet af bl.a. instruktøren Susanne Berthelsen og således blev uropført ved de 3 forestillinger den 12., 13. og 14. april. Af det flotte program fremgår, at ca. 45 voksne har været engageret i projektet. Tusind tak til alle implicerede, det var en dejlig oplevelse. Venlig hilsen og på forhåbentlig gensyn i 2013.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Forsiden