Turisme Plus

Nordjyske kommuner har valgt side: Se, hvilke samarbejder der skal lokke turister til landsdelen

Brikkerne er faldet på plads i forhold til de nye turistdestinationer

Rebildporten blev indviet i 2013 og er blevet en vigtig brik i Rebild Kommunes markedsføring over for turister og potentielle tilflyttere. Den er samtidig en stærkt medvirkende årsag til, at Rebild til sidst endte med at gå solo i forhold til de nye destinationsselskaber. Arkivfoto

Rebildporten blev indviet i 2013 og er blevet en vigtig brik i Rebild Kommunes markedsføring over for turister og potentielle tilflyttere. Den er samtidig en stærkt medvirkende årsag til, at Rebild til sidst endte med at gå solo i forhold til de nye destinationsselskaber. Arkivfoto

Artiklen er opdateret med en præcisering af, at beslutningen i flere kommuner ikke er endeligt politisk konfirmeret.

Bliv abonnent på nordjyske.dk - helt uden binding!

Prøv 30 dage gratis

Herefter kt. 99 -/måned.

Har du allerede købt adgang?

Om NORDJYSKE Plus