Ikke nok boliger til fattige unge
Kontanthjælpsreformen rammer mange unge så hårdt på pengepungen, at de risikerer at ende på gaden, frygter rådmand
Opdateret 24. maj 2022 kl. 12:53
AALBORG: Efter årsskiftet mister mange af de unge, der i dag er på kontanthjælp, så stor en del af deres indkomst, at de vil have svært ved at finde en bolig, de har råd til. Det frygter rådmand Mai-Britt Iversen (S), som netop har orienteret medlemmerne af Aalborg Kommunes beskæftigelsesudvalg om situationen.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.