Ingen penge efter nytår
Kontanthjælpsmodtagere bliver de store tabere, når samlevende par fra nytår sidestilles med ægtefolk
Opdateret 24. maj 2022 kl. 11:38
AALBORG: Kontanthjælpsreformen er udskældt, og derfor har en gruppe borgere arrangeret en demonstration mod loven i Aalborg på fredag. En af dem, der gerne vil have fri fra sin aktivering i kommunen og komme til demonstration, er Sisse Vesterskov fra Nibe.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.