Kommune klar med ny plan: Fravær blandt skoleelever skal ned
Fraværet blandt folkeskoleeleverne stiger, og derfor igangsætter Jammerbugt Kommunen nu en plan, der skal vende udviklingen
JAMMERBUGT: - Det betyder meget for de elever, der ikke er til undervisning, for de går jo glip af en masse ting. Det er det største problem. Og så forstyrrer det undervisningen generelt, hvis der er nogle, der er fraværende. Det er et irritationsmoment for hele klassen, fortæller Lise Winther Breumlund.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.