Jul med turisterne: Efter succes med Poul Anker Bech står den nu på jul i turistbyen
Vendsyssel Teaters juleforestilling af egen avl foregår i en badeby inspireret af de mange lokale badebyer. Her kan man - næsten - møde naboen
Vendsyssel Teater inviterer i sin kommende forestilling ”Turisterne” publikum med til julestemning i Klitby. En lille badeby, hvor alle kender alle, og hvor turistchefen Vinnie - spillet af Hanne Laursen - ofte ønsker turisterne hen, hvor peberet gror. Især hvis Hellerupturisterne ringer og spørger om vej til Skagen!
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.