Kommunerne har sløset - nu lander milliard-regning hos de fattigste
Udlændinge i tusindvis flytter hjem uden at melde det til kommunerne. Den manøvre kostede alene sidste år mellem en halv og en hel milliard kroner. De helt store tabere er de kommuner, der i forvejen er blevet snydt for penge
Din kommune har sandsynligvis ingen anelse om, hvor mange indbyggere der er i kommunen. For mindst 25.000 mennesker står registreret i Danmark uden at bo i landet, eftersom mange kommuner i årevis har undladt at opdatere antallet af udlændinge i deres kommuner. Det afslørede NORDJYSKE i går.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.