Kommunalpolitik

Lærerne var på jagt efter Leon Sebbelins skalp

Rebilds borgmester beholder sin plads i bestyrelsen for Kommunernes Landsforening, men det holdt hårdt

Borgmester i Rebild Kommune Leon Sebbelin - fik ikke meget søvn, men holdt sin plads i bestyrelsen. Foto: Henning Bagger/Scanpix
Borgmester i Rebild Kommune Leon Sebbelin - fik ikke meget søvn, men holdt sin plads i bestyrelsen. Foto: Henning Bagger/Scanpix

AALBORG: Det var en lidt klatøjet Leon Sebbelin, som torsdag eftermiddag på topmødet i Kommunernes Landsforening i Aalborg Kongres & Kultur Center kunne konstatere, at han beholder den bestyrelsespost i Kommunernes Landsforening, som han i oktober - midt i valgkampen - overtog, da hans partifælle, borgmester Anna Mee Allerslev fra København, forlod politik i utide.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden