Lærerne var på jagt efter Leon Sebbelins skalp
Rebilds borgmester beholder sin plads i bestyrelsen for Kommunernes Landsforening, men det holdt hårdt
AALBORG: Det var en lidt klatøjet Leon Sebbelin, som torsdag eftermiddag på topmødet i Kommunernes Landsforening i Aalborg Kongres & Kultur Center kunne konstatere, at han beholder den bestyrelsespost i Kommunernes Landsforening, som han i oktober - midt i valgkampen - overtog, da hans partifælle, borgmester Anna Mee Allerslev fra København, forlod politik i utide.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.