EMNER

Landsby vender dårlig stemning

Sammenhold i Østrup gav en pris

I Østrup står de sammen. Fra venstre Leo Nørgaard, der er tidligere formand for Østrup Idrætsforening og nuværende formand for petanqueforeningen, Marianne Plougmann West, der sidder i projektgruppen, Søren Sørensen, årets Østrup-borger og menigt medlem af borgerforeningen samt medlem af projektgruppen, Kirsten Olsen, der er nuværende formand for Østrup Idrætsforening, plus Børge Dalsager, der også er tidligere formand og kasserer for Østrup IF. Foto: Lars Pauli
I Østrup står de sammen. Fra venstre Leo Nørgaard, der er tidligere formand for Østrup Idrætsforening og nuværende formand for petanqueforeningen, Marianne Plougmann West, der sidder i projektgruppen, Søren Sørensen, årets Østrup-borger og menigt medlem af borgerforeningen samt medlem af projektgruppen, Kirsten Olsen, der er nuværende formand for Østrup Idrætsforening, plus Børge Dalsager, der også er tidligere formand og kasserer for Østrup IF. Foto: Lars Pauli Lars Pauli

ØSTRUP: Når en flok ildsjæle i landsbyen Østrup mellem Aalestrup og Aars i aften lader champagnepropperne springe og ønsker godt nytår til familie, venner, naboer og bekendte rundt omkring i byen, kan de samtidig klappe sig selv og hinanden på skuldrene og sige: Vi gjorde det sgu´!!

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden