Ledende overlæger gør oprør mod spareplan
Regionsrådsformand Ulla Astman (S) afviser at gribe ind - det op til sygehusledelsen at fordele omprioritering
Otte ledende overlæger på Regionshospital Nordjylland råber nu vagt i gevær. I et åbent brev til hospitalsledelsen og til regionspolitikerne skriver de, at det vil gå ud over patientsikkerheden, hvis Klinik Medicin, hvor de alle arbejder, i 2018 skal spare de godt syv mio. kr., der kræves.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.