Kunst

Leif Kath tilbage til Mors - 50 år efter

Leif Kath har 50 års jubilæumsudstilling i Morsø Kunstforening

Leif Kath er tilbage i Morsø Kunstforening, 50 år efter at han udstillede her første gang. Her en serie værker i gouache, som han skabte under et ophold i Italien.
Leif Kath er tilbage i Morsø Kunstforening, 50 år efter at han udstillede her første gang. Her en serie værker i gouache, som han skabte under et ophold i Italien.

NYKØBING: I 1969 debuterede en ung kunstner, Leif Kath, på Charlottenborgs Forårsudstilling i København.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden