Nordjylland halter bagefter: Ny strategi og flere penge skal trække turister til
Ny kurs skal øge antallet af gæster i Nordjylland med tre procent - det skal bl.a. ske ved at øge det årlige markedsføringsbudget fra 15 til 50 mio. kroner frem mod 2021

Arkivfoto: Peter Broen
NORDJYLLAND:Forandringens vinde blæser kraftigt over turistbranchen for tiden - ikke mindst i det nordjyske.

BRN-formand Mogens Christen Gade (i midten) forventer, at strategien kan være med til at rette op på det misforhold, at Nordjyllands vækstrater inden for turisme halter efter de øvrige danske regioners. Foto: Flemming Dahl Jensen Flemming Dahl Jensen
Vil du læse videre?
Lige nu får du de første to måneder for 49,- kr.
Du får adgang til alt indhold på nordjyske.dk
Allerede abonnent? Log ind
Abonnementet fornyes automatisk til normalpris 99,- kr. pr. måned og er uden binding.