Nordjylland halter bagefter: Ny strategi og flere penge skal trække turister til

Ny kurs skal øge antallet af gæster i Nordjylland med tre procent - det skal bl.a. ske ved at øge det årlige markedsføringsbudget fra 15 til 50 mio. kroner frem mod 2021

Arkivfoto: Peter Broen

Arkivfoto: Peter Broen

NORDJYLLAND:Forandringens vinde blæser kraftigt over turistbranchen for tiden - ikke mindst i det nordjyske.

BRN-formand Mogens Christen Gade (i midten) forventer, at strategien kan være med til at rette op på det misforhold, at Nordjyllands vækstrater inden for turisme halter efter de øvrige danske regioners. Foto: Flemming Dahl Jensen

BRN-formand Mogens Christen Gade (i midten) forventer, at strategien kan være med til at rette op på det misforhold, at Nordjyllands vækstrater inden for turisme halter efter de øvrige danske regioners. Foto: Flemming Dahl Jensen

Fangede vi
din interesse?

Så gør som 40.000 andre nordjyder og køb abonnement nu. Det tager 2 min.