Aalborg i New York Plus

Nordjyske direktører: Sådan sælger vi allerede Aalborg til verden

Aalborg var hot i udlandet, allerede inden vi fik en 8. plads i New York Times. Mød fire direktører, der længe har været i gang med markedsføringen og tror på investeringen.

Skal Aalborg tage næste skridt som turistdestination, skal organisationer og forretningsliv arbejde langt tættere sammen og have en fælles strategi, mener direktør. Foto: Matthew Burnett

Skal Aalborg tage næste skridt som turistdestination, skal organisationer og forretningsliv arbejde langt tættere sammen og have en fælles strategi, mener direktør. Foto: Matthew Burnett

Brandet "Aalborg" er allerede meget større disse år, end aalborgenserne selv har fattet, og nordjyderne skal se bort fra deres beskedenhed og råbe op....

Bliv abonnent på nordjyske.dk - helt uden binding!

Prøv 30 dage gratis

Herefter kt. 99 -/måned.

Har du allerede købt adgang?

Om NORDJYSKE Plus