Op mod 50.000 borgere forsvundet: Ingen aner, hvor mange mennesker der er i Danmark
Kommunerne har i årevis glemt at tælle, hvor mange naboer du har. Hjørring Kommune vidste eksempelvis ikke, at 34 udenlandske højskoleelever var rejst ud af landet. Og med sig tager de et lille, men vigtigt gult kort, der koster mange skattekroner
Det spøger i Danmark.
Få adgang første måned for kun 49 kr.
Prøv Nordjyske nuAllerede abonnent? Log ind
Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.