Byggeri

Posthus bliver til sparekasse

Sparekassen Vendsyssel flytter ind i det gamle hovedpostkontor i Algade og gør klar til at vokse i Aalborg

Direktør Tommy Hansen, Casadania og direktør Jan Skov, Sparekassen Vendsyssel, har lavet en kontrakt af længere varighed. Det præcise åremål vil sparekassen ikke røbe, men det er en kontrakt med langtidsperspektiv.
Direktør Tommy Hansen, Casadania og direktør Jan Skov, Sparekassen Vendsyssel, har lavet en kontrakt af længere varighed. Det præcise åremål vil sparekassen ikke røbe, men det er en kontrakt med langtidsperspektiv. Foto Grete Dahl

AALBORG: Folk kommer stadig forbi og rykker i dørhåndtaget. Over 100 år med posthus går ikke sådan lige i glemmebogen.

Få adgang første måned for kun 49 kr.

Prøv Nordjyske nu

Allerede abonnent? Log ind

Abonnementet giver adgang til Nordjyske.dk og fornyes automatisk til 109 kr. pr. måned og er uden binding.

Gå til relaterede emner

Forsiden